ساعت کاری 09:00-20:00

تهران، بالاتر از میدان شیخ بهایی، نبش اوستا، ساختمان اوستا

021-88065817

تولید محتوا

سفارش و تولید محتوا
سفارش و تولید محتوا

تولید محتوا

از جمله استراتژی‌های محوری توسعه کسب و کار در حال حاضر، تولید محتوا است. با وجود اینکه این عنوان، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ اما همچنان تولیدکنندگان و سفارش‌دهندگان محتوا، به‌دنبال مسائل تکنیکی آن هستند.

تعداد زیادی از افرادی که دست به تولید محتوا می زنند، بیشتر مطالب عمومی را تولید می کنند. اما اکثر آن ها با دستورات زبان آشنایی کامل دارند و درک می کنند که چگونه ساختار بر روی محتوا تاثیر می گذارد. هر چند که بزرگ ترین چالش تولید کننده محتوا این است که چگونه از این دانش به طور صحیح استفاده کند و از مسیر صحیح منحرف نشود.

فرآیند بهبود تولید محتوا برای یک نویسنده بیشتر از آن که باعث تولید محتوای بهتر شود، کمک می کند که از نظر جنبه فکری سریعتر و به طور موثرتر رشد کند. اما این غیر منطقی است که فکر کنیم می توانیم مهارت یک تولید کننده محتوا را بدون داشتن دستورالعمل کافی، بهبود دهیم.

تولید محتوا-کسب و کار-سپید تک
تولید محتوا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هرچند نقش مسائل تکنیکی انکارناپذیر است اما تولید محتوا در یک بنگاه تجاری، شرکت، مؤسسه یا سازمان، تیم، گروه و استارت‌آپ، نیازمند داشتن استراتژی محتواست. بازاریابی محتوا، یکی از روش‌های هدف‌مند برای توسعه بازارهای نوین کسب و کارها شناخته می‌شود.

تولید محتوا به شکلی جامع و مخاطب‌پسند و انتشار آن در وب‌سایت یا شبکه های اجتماعی، منجر به شکل‌گیری ارتباطی قوی و عمیق میان شما و مخاطبین هدف خواهد شد و حس وفاداری را در آنها تقویت می‌کند. همین موضوع باعث ماندگاری بیشتر کاربران در سایت و بازگشت دوباره آنها به سایت می‌شود.

تحقیقات مؤسسه بازاریابی محتوا نشان می‌دهد ایجاد شناخت و آگاهی برای مخاطب از طریق تولید محتوای موثر، ۸۰ درصد تمرکز بازاریابان محتوا را در جهان به خود اختصاص داده و رشد سالانه‌ای حدود ۱۸ درصد در این استراتژی صورت می‌گیرد.

شرکت سپیدتک، از جمله مجموعه‌هایی است که به‌صورت تخصصی تولید و بهینه سازی محتوا را با هدف بازاریابی محتوا و افزایش ضریب آگاهی مخاطبان و مشتریان دنبال می‌کند.

برای تولید محتوای هدفمند برای کسب و کار خود، با ما تماس بگیرید.