تولید محتوا

سفارش و تولید محتوا

سفارش و تولید محتوا

تولید محتوا

از جمله استراتژی‌های محوری توسعه کسب و کار در حال حاضر، تولید محتوا است. با وجود اینکه این عنوان، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ اما همچنان تولیدکنندگان و سفارش‌دهندگان محتوا، به‌دنبال مسائل تکنیکی آن هستند.

تولید محتوا-کسب و کار-سپید تک

تولید محتوا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هرچند نقش مسائل تکنیکی انکارناپذیر است اما تولید محتوا در یک بنگاه تجاری، شرکت، مؤسسه یا سازمان، تیم، گروه و استارت‌آپ، نیازمند داشتن استراتژی محتواست. بازاریابی محتوا، یکی از روش‌های هدف‌مند برای توسعه بازارهای نوین کسب و کارها شناخته می‌شود.

تحقیقات مؤسسه بازاریابی محتوا نشان می‌دهد ایجاد شناخت و آگاهی برای مخاطب از طریق تولید محتوای موثر، ۸۰ درصد تمرکز بازاریابان محتوا را در جهان به خود اختصاص داده و رشد سالانه‌ای حدود ۱۸ درصد در این استراتژی صورت می‌گیرد.

شرکت سپیدتک، از جمله مجموعه‌هایی است که به‌صورت تخصصی تولید و بهینه سازی محتوا را با هدف بازاریابی محتوا و افزایش ضریب آگاهی مخاطبان و مشتریان دنبال می‌کند.

برای تولید محتوای هدفمند برای کسب و کار خود، با ما تماس بگیرید.