۳ دلیل که سایت شما بازدیدکننده‌ها را به مشتری تبدیل نمی‌کند – سپیدتک

  • ۰
تبدیل بازدید کننده به مشتری

۳ دلیل که سایت شما بازدیدکننده‌ها را به مشتری تبدیل نمی‌کند – سپیدتک

۳ دلیل که سایت شما بازدیدکننده‌ها را به مشتری تبدیل نمی‌کند

جذب مشتری از جمله اهداف کلیدی برپایی هر وب سایت و کسب و کار مجازی است. به دلایل متنوعی، ممکن است وب سایت شما مشکلاتی را برای جذب مشتری و تبدیل شدن بازدیدکننده به خریدار داشته باشد. در گزارش حاضر، قصد داریم دلایل پایه ای برای تبدیل نشدن بازدیدکنندگان به مشتریان را در وب سایت شما بررسی کنیم. با ما همراه باشید:

این خیلی نا امید کننده است، نه؟

مانند بسیاری از کارآفرینان دیگر، شما برای ایجاد حضور آنلاین خود، تلاش و انرژی زیادی صرف می کنید. شما یرای ساخت یک وب سایت که مشتریان جدید را به کسب و کار شما جذب کند، زمان و پول سرمایه گذاری کرده اید.

پس از تمام این کارها، در نهایت وی سایت خود را راه اندازی می کنید. حتی با تلاش های زیاد دیجیتال مارکتینگ می توانید هزاران بازدیدکننده جدید را به سایت خود جذب کنید.

اما شما هنوز یک مشکل دارید: تنها تعداد کمی از آن ها واقعا خرید می کنند. این خودش به تنهایی دیوانه کننده است.

هر روز تعداد زیادی مشتری به سایت شما می آید و بدون ان که چیزی بخرد آن را ترک میی کند.

دلایل این اتفاق نا میمون چه می تواند باشد؟

آن ها به برند شما اعتماد ندارند

یکی از دلایل اصلی که مشتریان بالقوه ممکن است از سایتی بازدید کنند ولی از آن خرید نکنند این است که به شرکت اعتماد ندارند. مردم از برندهایی که معتبر و قابل اعتماد هستند خرید می کنند.

خوشبختامه ایجاد اعتماد زیاد دشوار نیست. عوامل مختلفی در جذب مشتریان بالقوه برای مشاهده شما به عنوان یک قدرت وجود دارد.

اگر مشکل تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری در وب سایت شما وجود دارد، احتمال دارد که تلاش های بازاریابی شما در حال کاهش است. شاید محتوایی که تولید می کنید، خوانندگان را آن طور که باید درگیر نمی کند.

چند نکته برای یک استراتژی بازاریابی محتوا موفق وجود دارد:

محتوای باید آموزنده باشد. اطمینان حاصل کنید که هر کلمه ای برای کسی که آن را خوانده است، سودمند است.
با برنامه کار کنید. همینجوری و روی هوا شروع به نوشتن نکنید. بدانید چه نوع محتوایی برای خوانندگان شما بیشتر ارزش دارد. یک تقویم محتوا ابزاری عالی برای نمایش محتوایی است که شما ایجاد می کنید.
از مشتریان خود برای اشتراک در فهریت پستی خود دعوت کنید. این به شما راه دیگری برای تعامل با آنها می دهد. هدف این است که با افرادی که از سایت شما بازدید می کنند، ارتباط برقرار کنید.

برای آن ها خرید کردن مشکل است

یکی از جنبه هایی که در فروش آنلاین نادیده گرفته می شود، تجربه کاربری است. اشتباه بسیاری این است که خرید واقعی تولیدات و خدماتشان را برای مشتری سخت می کنند. اگر چالش تبدیل بازدید کننده به مشتری برای شما هم وجود دارد، ممکن است دلیل آن این باشد که برای بازدید کننده های شما فرآیند دادن خرید و پرداخت خیلی سخت می آید.

شما باید مطمئن شوید که حرکت در وب سایت شما آسان است. افراد فقط باید با چند کلیک قادر به خرید محصولات یا خدمات خود باشند. در غیر این صورت، آن ها به جاهای دیگر می روند.

آن ها ارزش شما را نمی دانند

آیا شما از مناسب بودن ارزش گذاری کار خود کاملا اطمینان دارید؟  آیا وب سایت شما چیزهایی را که شرکت شما می تواند به مشتریان شما اضافه کند، منعکس می کند؟ اگر در تبدیل بازدیدکننده به مشتری مشکل دارید، احتمال زیادی وجود دارد که بازدید کننده ها نمی دانند چرا باید از شما خرید کنند.

تبدیل بازدید کننده به مشتری

تبدیل بازدید کننده به مشتری

همراه با ایجاد محتوا، همچنین باید اطمینان حاصل کنید که نسخه فروش شما در جایی قرار دارد. اگر شما یک کپی رایت مؤثر نیستید، کسی را استخدام کنید. این مهم است که وب سایت شما به یک کپی نیاز دارد توضیح دهد چرا بعد از خرید از شرکت شما، زندگی مشتری شما ساده تر، بهتر یا سرگرم کننده تر خواهد بود.

بگذارید یک مثال بزنیم، شما صندلی می فروشید. در این مورد، شما ممکن است درباره طراحی ارگونومیک آن صحبت کنید. ویژگی های زیادی وجود دارد که به ساخت صندلی های ارگونومیک می انجامد.  مشتریان شما به هیچ کدام از این جزئیات طراحی اهمیتی نمی دهند.

به جای توجه بیشتر به چگونگی طراحی صندلی، بهتر است در مورد مزایای صندلی های ارگونومیک روی سلامتی صحبت کنید. به مشتری خود بگویید چگونه می تواند درد را کاهش دهد. در مورد خطرات نشستن در صندلی هایی که طراحی ارگونومیک ندارند بگویید. این چیزی است که مشتری شما می خواهد در مورد آن بداند.

نکات نهایی

اگر از عدم جذب بازدید کننده ها و تبدیل آن ها به مشتری خسته شده اید، نکات این مقاله می تواند به شما کمک کند.

کلید حل آن این است که به چشم اندازهایتان اعتماد کنید، خرید از شما را برایشان آسان کنید و به آن ها نشان دهید که زندگیشان پس از انجام کسب و کار با شما، بهتر خواهد شد. وقتی پایه های بازاریابی دیجیتال را پی ریزی می کنید، هیچ مشکلی در رابطه با استقبال مردم از کسب و کارتان نخواهید داشت.


پاسخ