کسب و کار خود را کجا تبلیغ کنیم؟ (قسمت اول) – سپیدتک

  • ۰
تبلیغات

کسب و کار خود را کجا تبلیغ کنیم؟ (قسمت اول) – سپیدتک

کسب و کار خود را کجا تبلیغ کنیم؟

امروزه روش های تبلیغاتی بیشتری نسبت به هر زمان دیگری وجود دارد. بنابراین هر وقت به این سوال برخوردید که “کجا کسب و کارم را تبلیغ می کنم”، اطلاعات زیر را برای یافتن پاسخ بررسی کنید.
قبل از تلاش برای یافتن جایی برای تبلیغ، زمانی را به یادگیری در مورد همه گزینه ها و راه های تبلیغ در کسب و کارتان صرف کنید.

 

کسب و کار خود را کجا می توانیم تبلیغ کنیم؟

رایج ترین راه ها برای تبلیغ کسب و کار شما عبارتند از:

  • تبلیغات نمایشی روزنامه (Newspaper Display Ads)
  • تبلیغات رده بندی شده روزنامه (Newspaper Classified Ads)
  • تبلیغات رادیویی
  • تبلیغات تلویزیونی
  • تبلیغات کلیکی
  • تبلیغات آنلاین و تبلیغات بنر آنلاین
  • تبلیغات Retargeting
  • تبلیغات رسانه های اجتماعی
  • صفحات زرد
  • معاملات محلی
  • تبلیغات بومی آنلاین
  • تبلیغات مجله
  • تبلیغات در فضای باز
  • ایمیل مستقیم

خب از بین این راه ها کدام یک برای تبلیغ کسب و کارهای کوچک بهتر است؟ این به اهداف شما، بودجه شما، مشتریان شما و صنعت شما و عوامل دیگر بستگی دارد.

به عنوان مثال تبلیغات نمایشی روزنامه ممکن است به ۵۰۰ دلار در هر ستون برسد- بر اساس تعداد مخاطبان یک روزنامه.

در حالی که، برای تبلیغات کلیکی- بر اساس کلیدواژه ای که استفاده می کنید ممکن است هزینه ۱٫۹۰ دلار نیز کاهش یابد. اما تبلیغات دیجیتال به شما یک ایده بهتر در مورد اینکه دقیقا کجا تبلیغ کنید و اینکه چند نفر به ان تبلیغ دسترسی پیدا می کنند را می دهد.

حتما بخوانید :

تبلیغات چگونه به کسب و کار شما کمک می کند؟

مقایسه روش های تبلیغات کسب و کار

برای پاسخ به سوال “کجا کسب و کار خود را تبلیغ کنم” مزایا و معایب هر کدام از روش ها را ببینید:

تبلیغات نمایشی روزنامه

 

تبلیغ در روزنامه

 

مزایا: 

  • راهی آسان برای دسترسی به جامعه محلی خود
  • راه بسیار خوب برای اطلاع رسانی به موقع به مشتریان در مورد وقایع خاص

معایب:

  • گران تر از برخی از تبلیغات و گزینه های بازاریابی دیجیتال.
  • رسیدن به مخاطب عام رسیدن به بازار بی رقابت را سخت تر می کند و برخلاف کانال های دیجیتال موفقیت آن بسیار دشوار است.

تبلیغات رده بندی شده روزنامه

مزایا:

  • خیلی ارزان تر از تبلیغات نمایشی
  • مبتنی بر متن، بنابراین به هیچ کار طراحی نیاز ندارد
  • بیشتر به مشتریان با نیاز خاص متمرکز شده اند زیرا آنها به دسته بندی تقسیم می شوند.

معایب:

  • اغلب بسیار کوتاه (به منظور حفظ قیمت پایین)، بنابراین برای حفظ ارتباط موثر چالش برانگیز است.
  • دسترسی محدود تنها توسط کسانی که در شهر یا جامعه محلی شما دیده می شوند.

تبیلغات رادیویی

مزایا:

  • نسبت به روزنامه ها دسترسی به مخاطب بیشتری دارد به خصوص اگر ایستگاه قدرتمندی باشد.
  • نسبتا ارزان است.

معایب:

  • در ساعت های پیک و پر مخاطب رادیو پر هزینه است (مانند در زمان هایی که شنوندگان زیادی در حال رانندگی و رفت و آمد در مسیر کار هستند.)
  • ساعت های بعد از ظهر (هر چند احتمالا به طور قابل توجهی ارزان تر است) ممکن است تبلیغ شما به گوش مشتریان زیادی نرسد.

تبلیغات تلویزیونی

 

تبلیغ در تلویزیون

 

مزایا:

  • گاهی اوقات در این روش تبلیغ به مخاطبانی در کل منطقه شما می رسد و بسته به شبکه، ممکن است کل کشور نیز آن را ببینند.
  • تلویزیون رسانه ای بسیار محبوب است و به همین دلیل  نسبت به رادیو و روزنامه تبلیغ به تعداد افراد بیشتری می رسد.

معایب:

  • گران تر از تبلیغات روزنامه ها و رادیو ها است و رسیدن به مخاطبان در زمان های پیک ممکن است گران تمام شود.
  •  نسبت به تبلیغات در رسانه های دیگر برای تولید به هزینه و تخصص بیشتری نیاز دارد و حتی ممکن است.

 

 

 

برای مقایسه باقی روش های تبلیغ، در مطلب بعدی با ما همراه باشید.

منبع : smallbiztrends

 


پاسخ