چگونه با روش های خلاقانه محتوای خود را تازه نگه دارید؟ (قسمت دوم) – سپیدتک

  • ۰
محتوا

چگونه با روش های خلاقانه محتوای خود را تازه نگه دارید؟ (قسمت دوم) – سپیدتک

چگونه با روش های خلاقانه محتوای خود را تازه نگه دارید؟

در قسمت اول به این سوال که چگونه با روش های خلاقانه محتوای خود را تازه نگه دارید؟، پرداخته و چند روش را معرفی کردیم. در این بخش نیز، سعی خواهیم داشت به بررسی ۴ روش برتر دیگر، جهت تولید محتوای خلاقانه بپردازیم.

  • از آزمون و نظرسنجی استفاده کنید

امروزه موضوعات بحث برانگیز زیادی حول دنیای دیجیتال و به خصوص شبکه‌های اجتمای مطرح است. با راه‌اندازی یک نظرسنجی می توانید نظر مخاطبانتان را پیرامون یک موضوع جویا شوید. در این حالت با دیدگاه‌ها و طرز فکر مخاطبان تان بیشتر آشنا خواهید شد. برای مثال راجع به مسائل امنیتی فیس‌بوک نظرسنجی کنید. آیا آنها هنگام استفاده از این پلتفرم، نگران حریم شخصی خود هستند؟ آیا آنها زمان بیشتری را در شبکه‌های اجتمایی دیگر صرف می‌کنند؟ اگر جواب مثبت است انتخاب بعدی آنها بین شبکه‌های اجتمایی دیگر کدام است؟ نتیجه نظرسنجی این چنین پستی یا تولید محتوایی جذاب خواهد بود.

محتوا

محتوا

برای پیاده‌سازی ایده‌های جدید ابتدا بهتر است از ترفند MindMapping یا ترسیم ایده‌ها بهره گیرید. همانطور که از اسمش پیداست، این ترفند به معنای ترسیم اید‌هایتان بر روی کاغذ است . برای نتیجه بهتر، می‌توانید از نرم‌افزار‌های آنلاین رایگان استفاده کنید یا به سادگی آنها را روی کاغذ با قلم و مداد ترسیم کنید. از نتیجه این ترفند ذهنی به شگفت خواهید آمد!

محتوا

محتوا

  • اطلاعات خود از مخاطبانتان را به‌روز کنید

آیا نیازهای امروز مخاطب شما با نیازهای سال گذشته او یکسان است؟ جواب در اکثر مواقع منفی خواهد بود. در این سیل عظیم دیجیتال مارکتینگ، برای توسعه کسب و کار خود الزاما باید اطلاعات خود از مخاطبانتان را، به‌روز کنید تا پیوسته یک قدم از رقیبان خود جلوتر باشید.

  • قالبی جدید را آزمایش کنید

قالبی جدید را آزمایش کنید، برای مثال اگر تا به امروز وبلاگ می‌نوشتید، امروز قالبی دیگر چون ویدئو و یا پادکست را امتحان کنید. کارآزموده شدن در یک قالب جدید، مشخصا زمان‌بر خواهد بود اما می‌تواند جذاب نیز باشد. علاوه بر این می‌توانید کاربران کاملا متفاوت دیگری را نیز جذب کنید!

مطالب مرتبط:

چگونه با روش های خلاقانه محتوای خود را تازه نگه دارید؟ (قسمت اول)

آخرین آمار از بازاریابان حوزه‌ی تکنولوژی در خصوص تولید محتوا

منبع : business2community


پاسخ