به بازاریابی محتوا توجه کنید – سپیدتک

  • ۰
بازاریابی محتوا

به بازاریابی محتوا توجه کنید – سپیدتک

به بازاریابی محتوا توجه کنید

بازاریابی محتوا می تواند فرصتی باشد تا مصرف کننده را نسبت به کسب و کار متعهد نماید؛ اما برخی نکات کوچک را پوشش نمی دهد و تا تولید نتایج مهم وقت آنها را می گیرد. در اینجا بعضی از کارشناسان عضو کسب و کار کوچک آنلاین می توانند به شما در استراتژی بازاریابی محتوا کمک کنند تا در مدت زمان کمتری انجام دهید.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا

هدف گذاری مجدد محتوای شما با کمک دستورالعمل ساده

ابتدا قصد دارید یک محتوا تولید کنید و به اشتراک بگذارید. اما مجبور نیستید آنرا بارگذاری کنید.

راه های هوشمندانه ای جهت هدفگذاری مجدد محتوا  وجود دارد که شما می توانید از مزایای آن به دفعات استفاده کنید. در پست وبلاگ بازاریابی که بالاترین رتبه را دارد یک دستورالعمل مناسب برای هدفگذاری مجدد محتوای شما تهیه شده است تا رضایت مخاطبان را جلب نماید. با هم این دستورالعمل را مرور می کنیم:

در فیسبوک لایک بسیاری دریافت کنید بدون اینکه هزینه ای بابت دنبال کنندگان پرداخت کنید

فیسبوک اساس برنامه بازاریابی محتوا است. اما لازم است که دیگران محتوای پست شما را ببینند؛ پس باید محتوا اثرگذار باشد و برای درگیرکردن لایک کاربران که قسمت اعظم آن می باشد تدارکاتی ببینید.

ساختن پست های وبلاگ شما  با بهترین طول

چند سالی است که طول مطالب پست های وبلاگ و دیگر محتوای آنلاین تغییر کرده است. موارد زیادی موجب اخذ این تصمیم شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر: ۹۹ نشانه های پست توسط سن دیپ را چک کنید. سپس مشاهده کنید انجمن بیز در مورد محتوا چه می گوید.

ضرورت یادگیری استراتژی تولید ویدئو مارکتینگ

اگر تاکنون به یکپارچگی ویدئو با استراتژی بازاریابی محتوا توجه نکرده اید در واقع فرصت آنرا از دست داده اید. اما نیازمند مجموعه ای از مهارتهای اولیه است تا بتوانید استراتژی کاربردی ویدئو مارکتینگ ایجاد کنید.

اخیرا موسسه بازاریابی محتوا الن درباره موارد ضروری که شما قبل از ایجاد استراتژی، باید بدان توجه کنید پستی منتشر کرده است.

گسترش هزار برابری با استفاده از شبکه های اجتماعی 

سال ها به سرعت می آیند و یکی از مهمترین بازار هدف برای کسب و کار در شبکه های اجتماعی هستند. به منظور دستیابی اثربخش به نسل جدید با شبکه اجتماعی خود چک کنید پست بینش در شبکه های اجتماعی اچ کیو که  توسط چریز نوشته شده.

هدف گذاری مجدد محتوایی وبلاگ برای شبکه های اجتماعی

یکبار شما یک قسمتی از محتوا را در وبلاگ خود ارسال کردید. شما می توانید کشش آن محتوا با حداکثر تاثیر ممکن با هدفگذاری مجدد آنرا برای شبکه های اجتماعی مختلف داشته باشید.

جهت یادگیری بیشتر درباره این تاکتیک در بازاریابان دی ای ..که توسط گریس گذاشته شده مطالعه کنید. 

در نظر گرفتن مزایا و معایب وردپرس برای وبلاگ شما

وردپرس یکی از رایج ترین سیستم عامل ها برای وبلاگ ها و وب سایت ها است .اما گزینه های دیگری وجود دارد که شما باید با دقت در نظر بگیرید. هر زمانی که سایت خود را می سازید کریستوفر در مورد مزایا و معایب وردپرس مباحثی را مطرح کرده است که پست آن در وبلاگ ارسال شده است.

 

ساخت بک لینک با کیفیت

به منظور پیدا شدن محتوای خود از طریق سرچ آنلاین، بک لینک بقیه وب سایت ها به پست  یا صفحات شما کمک می کند.

دن پیشنهاد برخی نکات در ساخت بک لینک با کیفیت برای محتوای شما دارد.همچنین اعضای بیز پستی را به اشتراک گذاشته است.

 یادآوری بهینه سازی نرخ تبدیل

هنگامی که شما یک محتوا تولید می کنید یا درگیری ایجاد می کنید با فعالیتهای بازاریابی، خیلی مهم است که شما همیشه در نظر بگیرید مشتری واقعی را چگونه تعریف می کنید آنجا جایی است که بهینه سازی نرخ تبدیل صورت می گیرد.

جهت یادگیری بیشتر در این زمینه بیز پستی توسط ایوان گذاشته است.

هدایت تیم خود فراتر از بازاریابی ایمیلی

تیم شما باید هنگام ساختن بازاریابی ایمیلی خیلی بیشتر مراقب باشد تا زمانی که پستی برای وبلاگ می گذارید یا محتوا تولید می کنید. اگر کسب و کار شما وابسته به بازاریابی ایمیلی است شاید نکاتی که در مورد بازاریابی هدف توسط دنی آمده بتواند به شما کمک کند.

لینک های مرتبط:

آخرین آمار از بازاریابان حوزه تکنولوژی در خصوص تولید محتوا

روش های برتر نظارت و سنجش کارایی محتوا


پاسخ