استراتژی های موثر در بازاریابی محتوا: صرفه جویی در پول و منابع

صاحبان کسب و کار کوچک با چالش های زیادی مواجه هستند. یکی از چالش های پیش رو بدست آوردن سهم خود در بازار با صرف کمترین منابع است. این منابع شامل پول، منابع انسانی و … است.  صرفه جویی در هزینه ها استراتژی مورد نیاز کسب و کارهای کوچک است. استراتژی بازاریابی محتوا می تواند با صرفه جویی در زمان و منابع به کمک شما بیاید.

 

مدیریت انتظارات

مدیریت انتظارات به ویژه برای یک کسب و کار های کوچک ضروری است. دانستن نقطه شروع، اهداف و مسیر رسیدن به اهداف مسئله مهمی است. بنابراین، درک آنچه باید انتظار داشته باشید، “مدیریت انتظارات” نامیده می شود.

پیش بینی آینده در مدیریت کسب و کارهای کوچک موثر است. تداوم کسب و کار و توانایی ادامه دادن علی رغم وجود وقفه ها، یکی از مواردی است که باید در یک کسب و کار کوچک مدیریت شود. به بازاریابی محتوا و جنبه بازاریابی دیجیتال این استراتژی دقت کنید.

مالک هر کسب و کار کوچک لازم است یک وب سایت طراحی کند که بصری باشد و دسترسی و استفاده از آن برای بازدید کننده سایت آسان باشد. تمرکز بر روی وب سایت بدون توجه به استراتژی های بازاریابی محتوا کافی نیست.

حرکت به جلو با استراتژی محتوا

فرض کنید که جذاب ترین وب سایت را داشته باشید. اما اگر هیچ محتوایی نداشته باشد، افراد در هنگام بازدید از سایت دچار سردرگمی می شوند.
اما، این به معنای نادیده گرفتن طراحی سایت نیست. بدین معناست که ما چه کاری قرار است انجام دهیم؟

مدیریت انتظارات این است که بازاریابی دیجیتال باید متناسب با بودجه بازاریابی محتوای کسب و کار کوچک باشد!

بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM)

اولین گام مهم در بازاریابی محتوا هر کسب و کار کوچک ، نیاز به سرمایه گذاری در بازاریابی رسانه های اجتماعی است. رسانه های اجتماعی شامل وب سایت، توئیتر، فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، یوتیوب و … است.

هر رسانه اجتماعی بازدید کننده خاص خود را دارد. یک کسب و کار کوچک باید بتواند رسانه های اجتماعی خود را با پلت فرم بازار هدف تطبیق دهد. مهم است که بازار هدف را درک کنید.

یک کسب و کار نیاز به فعالیت و مشارکت در سایت های اجتماعی دارد. این بدین معنی است که حداقل یکبار در روز پست بگذارید و به واکنش ها و نظرات بازدید کنندگان پاسخ دهید. توجه به نظرات بازدیدکنندگان هدف اصلی رسانه های اجتماعی و بهترین روش استفاده از مزایای آن است.

موفقیت همگام با بازاریابی رسانه های اجتماعی

هر پیامی که در رسانه های اجتماعی منتشر می شود،  باید با هدف تشویق افراد به بازدید از سایت و انجام خرید اتفاق بیفتد. پست ها باید از مباحث سیاسی و جدل برانگیز بر حذر باشد.

حفظ حساب کاربری شما در رسانه های اجتماعی مهم است. شرکت های با مخاطبان گسترده در رسانه های اجتماعی، باید به هدایت ترافیک خود در وب سایت بپردازند. اولین گام در فروش، حفظ مخاطبان در کسب و
کارهای کوچک است.

در مدیریت انتظارات، مهم است بدانیم که سرمایه گذاری در جهت حفظ حساب کاربری اهمیت دارد و امیدواریم که از طریق بازگشت سرمایه به ما برگردد.
بهینه سازی موتور جستجو (SEO) در بازاریابی دیجیتال برای گروه های خاص استفاده می شود. یک کسب و کار کوچک باید با استفاده از SEO مشتریان محلی خود با بیشترین احتمال خرید را مورد هدف قرار دهد.

نتیجه گیری

هنگام راه اندازی یک کسب و کار کوچک و رسیدن به موفقیت، صاحبان کسب و کار نباید قدرت اینترنت را از طریق راه اندازی بازاریابی دیجیتال و حضور مداوم در آن نادیده بگیرند. فقط در این صورت است که یک کسب و کار کوچک می تواند در بازار امروز رشد کند. آیا برای آن آماده اید؟ من مطمئن هستم که شما در مسیر موفقیت خود گام بر می دارید!

منبع:

Dan Steiner. (2017). EFFECTIVE CONTENT MARKETING STRATEGIES: SAVING MONEY AND RESOURCES at August 30, 2017.

یک محتوای خوب چه معیارهایی باید داشته باشد؟