تبلیغات چگونه به کسب و کار شما کمک می کند؟

آیا تا به حال فکر کرده اید، چگونه می توان با استفاده از تبلیغات به یک کسب و کار کمک کرد؟ به طور خلاصه، این به کسب و کار شما کمک می کند تا رشد کند.

مزایای تبلیغات تجاری کوچک عبارتند از جذب مشتریان جدید و کمک به شما برای فروش محصولات و خدمات بیشتر به مشتریان موجود. همچنین با کمک به افزایش اندازه سفارش، می تواند سودآوری را افزایش دهد. ادامه مطلب را از دست ندهید.

تبلیغات چه کاری انجام می دهد؟

تبلیغات، در صورت نیاز، کمک می کند درک قدیمی یا منفی را که در کسب و کار شما وجود دارد، تغییر دهید. تبلیغات همچنین می تواند دیده شدن در صنعت شما را افزایش دهد، به شما کمک می کند که شرکای تجاری را جذب کنید که همین ها می توانند کسب و کار شما را گسترش دهند.

به طور غیر مستقیم، تبلیغات به شما کمک می کند تا مردم به صورت دهان به دهان به شما مراجعه کنند.

به طور خلاصه، هنگام تلاش برای پاسخ به سوال ” تبلیغات چگونه می تواند به یک کسب و کار کمک کند؟” می توانید ببینید که چگونه درآمد خطی بیشتری به ارمغان می آورد.

مزایای تبلیغات تجاری کوچک

بیایید به طور دقیق بررسی کنیم که چگونه تبلیغات، بسته به صنعت شما، می تواند به کسب و کار شما کمک کند. اما واقعا تبلیغات چیست؟ در اینجا ۱۸ مزیت تبلیغات تجاری کوچک آمده است:

  • افزایش ترافیک
  • تولید هدایت گرها
  • معرفی محصولات جدید
  • برجسته کردن مزایای محصول
  • انتقال ترافیک به صفحه وب
  • ارتقاء آگاهی از برند
  • انتشار بیانیه ای درباره یک حراجی یا تبلیغ ویژه
  • فروش آنلاین فوری
  • بالا بردن برند
  • تقویت تفکر رهبری یا پروفایل صنعت
  • اعلام بازگشایی یک فروشگاه عالی
  • دیده شدن با جست و جوگرهای محلی آنلاین و در تلفن ها
  • دوام آوردن در عرصه رقابت
  • تبدیل “مردم پشت ویترین” به خریدار
  • توسعه فهرست ایمیل یا دنبال کننده های صفحه های اجتماعی
  • افزایش ارزش سفارش
  • افزایش تاثیرات بازاریابی محتوای شما
  • بهبود قدرت کلام

چگونه تبلیغات می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ داستان دو نفر

بیایید به دو مطالعه موردی نگاه کنیم تا مزایای استراتژیک تبلیغات تجاری کوچک را بهتر درک کنیم. مطالعات موردی ما بر دو صاحب کسب و کار اسطوره ای، جو و ماری تمرکز می کنند.

جو، صاحب یک رستوران

جو دارای یک رستوران محلی با غذای عالی است.

مانند بسیاری از صاحبان کسب و کار کوچک، جو بسیاری از مشتریان جدید خود را از طریق دهان به دهان توسط مشتریان فعلی جذب می کند.

او همیشه از تبلیغات اجتناب می کرد، چون فکر می کرد به آن نیازی ندارد و نمی خواست پول بپردازد. اما نگرش وی نسبت به تبلیغات کمی عوض شده است.

به تازگی، جو احساس کرد که کسب و کارش رو به رکود است. فروش آخر هفته خوب است، اما روزهای هفته تعریفی ندارد. او احساس می کند که تعدادی از مشتریان را از دست داده است.

همچنین نگران است که در رقابت شکست بخورد.  یک رستوران دیگر در فاصله نیم مایل از او اضافه شده است. این رقیب به مشتریان وای فای رایگان، مزه غذا، صندلی در فضای باز در یک پاسیو ۳ فصل و چیزهای دیگری ارائه می دهد.

جو سود به دست می آورد، اما به سختی. بدون داشتن سود بیشتر، او نمی تواند در نوعی از امکانات مورد نیاز مشتریان خود سرمایه گذاری کند.

اوضاع کمی نگران کننده به نظر می رسد. او قادر نیست اتاقک های جدید و صندلی های مورد نیاز خود را تهیه کند چه برسد به یک پانسیون زیبا همانند پانسیون رقیبش.

او همچنین پول برای سرمایه گذاری در تکنولوژی جدید ندارد.

صرف نظر از فقدان رشد،کم کم در مورد کاهش کسب و کار خود نیز نگران است.

ماری، صاحب یک فروشگاه هدیه

ماری نیز دارای یک کسب و کار کوچک یعنی یک فروشگاه هدیه است. مانند رستوران جو، کسب و کارش از طریق دهان به دهان گسترش یافته است. او هم به این موضوع افتخار می کند.

اما دو سال پیش متوجه شد که او مجبور است از دایره فعلی کسب و کار خود خارج شود. بنابراین ماری شروع به تبلیغ کسب و کار خود کرد.

درست است که بودجه تبلیغاتی او کوچک است اما با برنامه ریزی دقیق و درک واضحی از بازار هدفش، او توانسته است مشتری های جدید را جذب کند و رشد خود را سریع کند.

مری دارای طرح تبلیغاتی نوشته شده است. او هزینه های تبلیغاتی را نسبت به نتایج می سنجد تا مطمئن شود که کسب و کار او بازده خوب سرمایه گذاری (ROI) را دریافت می کند. چرا که او پولی برای تلف کردن ندارد.

با در نظر گرفتن هزینه های محاسبه شده، سودآوری کسب و کارش، درصدی دو رقمی دارد. او پول لازم برای گسترش موجودی برای فروش آثار هنری مرسوم، هدایای منحصر به فرد، ارتقاء علامت ساختمان (در نتیجه افزایش ترافیک پا)، برگزاری رویدادهای بیشتر با نوشیدنی ها و سرمایه گذاری در یک وب سایت تجارت الکترونیک جدید برای افزایش فروش آنلاین، به دست آورده است.

در اینجا چیزی است که او انتظار ندارد: با تبلیغ کسب و کار خود، رواج دهان به دهان نیز افزایش یافته است! مشتریان جدیدتر ماری از طریق تبلیغات جذب می شوند، بیشتر آن مشتریان درباره تجارت او صحبت می کنند و مشتریان بیشتری جذب می کنند.

به عبارت دیگر، مری، با ارائه تبلیغات، تبلیغ دهان به دهان را نیز افزایش داده است.

ارزش تبلیغات در کسب و کارهای کوچک

آیا می توانید تفاوت های بین جو و مری را در مورد تبلیغات مشاهده کنید؟

جو کاملا دقیق نیست، اما به تازگی فهمیده است که دنیای اطرافش ثابت نایستاده و منتظرش نیست. شاید کمی دیر کرده باشد، اما او الان می داند که به تغییرات نیاز دارد.

تبلیغات به او کمک خواهد کرد تا مشتریان جدید را پیدا کند. او احساس نمی کند که وضعیت خارج از کنترل اوست. تبلیغات به او راه را برای جذب مشتری بیشتر می دهد.

و تبلیغات به گسترش دایره خود را از مشتریان بالقوه جدید بسیار گسترده تر از کلمه دهان به تنهایی می تواند انجام دهد. پول اضافی که از طریق مشتری های جذب شده از تبلیغات به دست آمده، بودجه پیشرفت هایی که او در ساخت و ساز و امکانات خود نیاز دارد را تامین می کند.

تفاوت اصلی بین جو و مری این است که مری خیلی زود متوجه شد که او نیاز به انجام کاری دارد. برای مری، تبلیغات اولین گام در طرح کلی استراتژیک بود تا کسب و کار خود را قویتر کند.

دفعه بعد که این سوال برایتان پیش آمد که “چگونه می توان تبلیغات را به کسب و کار کوچک من کمک کرد؟” فقط به جو و مری فکر کنید.