۱۰ روش موثر در بازاریابی کسب و کارهای کوچک

در بازاریابی برای یک کسب و کار باید توجه داشت که بعضی روش ها برای برخی از کسب و کارها نتیجه می دهند و برای برخی دیگر نتیجه نمی دهند. با این حال، برخی از عناصر ضروری – لوگو، استراتژی ایمیل، محتوای جالب – که همه کسب و کارهای کوچک نیاز به آن دارند وجود دارد. در اینجا ۱۰ مورد معرفی می شود که باید برای بازاریابی کسب و کار خود در نظر بگیرید. پس در ادامه همراه سپید تک باشید.

 

یک لوگو برای برند خود بسازید

بازاریابی کسب و کارهای کوچک
بازاریابی کسب و کارهای کوچک

یک آرم خوب برای هر کمپانی تبلیغاتی ضروری است. و برای آن لازم نیست که شما یک طراح حرفه ای باشید یا زمان و پول زیادی صرف یک لوگو کنید. نیل پاتل در این پست در وبلاگ Kissmetrics توضیح می دهد که چگونه می توانید به سرعت یک لوگو  کارآمد برای نام تجاری خود ایجاد کنید.

یک استراتژی برای بازاریابی ایمیل در پیش بگیرید

ایمیل برای سال ها جزئی از طرح های بازاریابی کسب و کارهای کوچک بوده است. اما علی رفغم قدرتمند بودن، شایعات در رابطه با پایان یافتن بازاریابی ایمیل همچنان ادامه دارد و برخی از کارآفرینان جدید این ابزار قدرتمند را نادیده می گیرند.

محتوای جالب برای وبلاگ تولید کنید

وبلاگ نویسی یکی دیگر از تاکتیک های محبوب بازاریابی کسب و کارهای کوچک است. اما اگر می خواهید وبلاگ شما واقعا تاثیر داشته باشد، مردم باید به آن علاقه مند باشند.

به مزایای برون سپاری توجه داشته باشید

برون سپاری بخش های مختلف فعالیت های تجاری، از بازاریابی گرفته تا حمل و نقل، می تواند فرصت هایی عالی برای رشد فراهم کند.

مطالعه مزایای MarTech یا تکنولوژیِ بازاریابی

در سال های اخیر فناوری تغییرات بزرگی در چشم انداز بازاریابی ایجاد کرده است. بنابراین اگر می خواهید تلاش هایی جدی در زمینه بازاریابی انجام دهید، بایداز حقایق مربوط به فن آوری درگیر در آن آگاهی یابید.

از ویدئوهای موثر در فروش استفاده کنید

هنگامی که به یک میزان افزایش فروش در کسب و کار کوچک خود می رسید، بعد از آن ویدئو می تواند روش مناسب و موثری باشد.

آگاهی خود از بازار را با پیام های متنی و ربات-چت ها افزایش دهید

بازاریابی کسب و کارهای کوچک
بازاریابی کسب و کارهای کوچک

در نهایت رسالت بازاریابی در ارتباط موثر با مشتریان است. بنابراین برای کسب و کارها استفاده از پلتفرم هایی که محبوبیت بیشتری در میان مشتریان خود دارند، مناسب است. این می تواند شامل پیام های متنی و چت-بات ها باشد.

توجه خود را بیش از حد معطوف رقابت نکنید

رقبای شما قطعا می توانند بر موفقیت کسب و کار شما تأثیر بگذارند. اما توجه بیش از حد به افراد خارجی می تواند یک آسیب باشد.

از تبلیغات فیس بوک برای تحقیقات بازار استفاده کنید

تحقیقات بازار یک قدم ضروری برای هر کسب و کار کوچکی است که به دنبال رشد و جذب مشتریان بیشتر است. و فیس بوک می تواند یک پلت فرم عالی برای انجام این کار باشد.

روی اصول سئو تمرکز کنید

موتورهای جستجو می تواند یکی دیگر از روش های عالی برای رسیدن به مشتریان مرتبط با کسب و کار شما باشد.

 

منبع : smallbiztrends