ارزان ترین راه تبلیغات کدام است؟ (قسمت سوم)

در دو مطلب قبل هزینه های معیار و محدوده هزینه تبلیغات برای چند نوع از ارزان ترین روش تبلیغات را مرور کردیم. در این مطلب برای چند نوع دیگر تبلیغات این هزینه ها را بررسی می کنیم. همان طور که پییشتر نیز گفتیم این معیارها کلی هستند – شما می توانید قیمت های ارزان تر را در موقع یک خرید دقیق پیدا کنید. همچنین ممکن است با قیمت های گرانتر هم روبرو شوید.

تبلیغات رسانه های اجتماعی

تبلیغات رسانه های اجتماعی یک ایده تبلیغاتی ارزان برای تبلیغات هستند. سایت های اجتماعی مانند فیس بوک، یوتیوب و اینستاگرام، بسته به مخاطبانی که شما می خواهید، گزینه های ارزانی را ارائه می دهند.

برای مثال می توانید تعداد بازدید از یک پست اجتماعی یا ویدیویی که توسط شما ایجاد شده را با پرداخت چند سنت به ازای هر مشاهده، افزایش دهید، یا می توانید یک تبلیغات واقعی ایجاد کنید و آن را اجرا کنید.

برای تبلیغات رسانه های اجتماعی کافیست به صورت اینترنتی به پلت فرم تبلیغاتی خودتان که توسط سایت اجتماعی ارائه شده است بروید.

صفحات زرد یا یلوپیج

یلوپیج در سطح جهانی مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان یم دایرکتوری کامل و جامع از شماره تلفن کسب و کارهای مختلف محسوب می شود.

یک دهه پیش صفحات زرد صفحات چاپی را به کار می بردند. امروزه اکثر فعالیت های صفحه زرد آنلاین شده است. کتاب های چاپی به شدت کاهش یافته است و در برخی از بازارها به طور کامل حذف شده اند.

بسته ها ممکن است لیست کسب و کارهایی است که ممکن است مصرف کنندگان جستجو کنند، که در یک وب سایت قرار دهند. همچنین می توانید خدمات بهینه سازی موتورهای جستجو و خدمات بازاریابی مرتبط را انتخاب کنید.

معامله های محلی

سایت های معامله محلی مانند Groupon توانایی ایجاد تخفیف های خاص و معاملات برای خریداران را ارائه می دهند.

همچنین به یاد داشته باشید که باید تخفیف نیز ارائه دهید. به این معنی که برای خدمات محصول یا خدمات خود کمتری دریافت خواهید کرد.

تبلیغات محلی

تبلیغات محلی در حالتی که به محتوا شباهت دارد و نه سبک سنتی تبلیغات، است.

اغلب این تبلیغات بومی به جای تبلیغات محصولات مستقیما محتوای اطلاعاتی مانند پستهای وبلاگ یا ویدیوها را ارتقا میدهد. تبلیغات محلی یکی از مؤثرترین نوع تبلیغات هستند زیرا جذابیت آنها خواننده را جذاب می کند.

تبلیغات محلی مکمل خوبی برای رقابت های بازاریابی محتوا هستند، زیرا شما می توانید بازدید از محتواهای خود را وسعت ببخشید.

تبلیغات مجله

تبلیغات مجله به طور معمول بر اساس اندازه و مکانی که آگهی شما در یک صفحه مجله قرار می گیرد تعیین می شود. اندازه های معمول عبارتند از تبلیغات صفحه کامل، نیم صفحه، یک سوم از صفحه و ربع صفحه. همچنین اندازه دو صفحه ای وجود دارد که دو صفحه کامل را پوشش می دهد. بعضی از مجلات، پشت جلد، و یا داخل پوشش را، به صورت فضای تبلیغاتی می فروشند. معمولا تبلیغات آگهی مجلات به صورت نرخ ثابت برای هر تبلیغ فروخته می شود.

برخی از مجلات نسخه دیجیتالی و یک نسخه چاپی دارند و تبلیغات به طور معمول در هر دو مورد کاربرد دارند.

بیلبوردها و تبلیغات در فضای باز

تبلیغات فضای آزاد دیگر به تابلوهای تبلیغاتی موجود در کنار جاده ها محدود نیست. شما امروزه همچنین دارای گزینه های دیجیتالی (تابلو های الکترونیکی در ساختمان ها، در کنوانسیون ها و رویدادهای ورزشی) می باشید.

تبلیغات بیلبورد به طور کلی بر اساس اندازه – و با مقدار زمانی که پیام شما روی آن می ماند، محاسبه می شود.

برای گرفتن تخفیف برای تبلیغات کسب و کارتان مذاکره کنید

هیچ مشاوره ای برای تبلیغات تجاری کوچک بدون بحث درباره موضوع تخفیف کامل نیست. راز ارزان ترین راه تبلیغ، مذاکره برای تخفیف است.

بسیاری از رسانه های سنتی مانند روزنامه ها و مجلات چاپ امروز برای به دست آوردن دلارهای حاصل از تبلیغات در رقابت هستند. این باعث افزایش شانس شما برای مذاکره برای تخفیف می شود. همچنین، اگر شما تبلیغات را از طریق یک روش آنلاین خود مانند AdWords انجام دهید، توانایی شما برای مذاکره در مورد تخفیف صفر است.

به یاد داشته باشید در هر زمان که با کسی که می خواهد برایتان تبلیغ انجام دهد مذاکره می کنید، برای گرفتن تخفیف نیز صحبت کنید.

گاهی اوقات برخی رسانه ها تخفیف های ویژه فصلی یا امثالهم ارائه می دهند. همیشه در مورد تخفیف ها پرس و جو کنید تا ارزان ترین روش تبلیغ را برای کسب و کار خود بیابید.

مطالب مرتبط:

ارزان ترین راه تبلیغات کدام است؟ (قسمت دوم)

ارزان ترین راه تبلیغات کدام است؟ (قسمت اول)

منبع : smallbiztrends