نرم افزار مدیریت دارایی های دیجیتال (اطلاعات) دیجیتال به فرآیند غنی سازی کسب و کار و سازماندهی آن، برای ذخیره سازی و بازیابی اطلاعات رسانه ای گفته میشود،
که از جمله این اطلاعات میتوان به اشکال و گونه های مختلفی همانند «پادکست ها، فیلم ها، عکس ها و دیگر محتوای های رسانه ای » باشد این نوع مدیریت به حقوق مزایا و مجوز های دیجیتالی میپردازد.

نرم افزار نرم افزار مدیریت دارایی های دیجیتال Libris

نرم افزار مدیریت دیجیتالی :

نرم افزار مدیریت دارایی های دیجیتال برای سازماندهی محتوای چند رسانه ای و حقوق و مجوزهای و فهرست های دیجیتالی ،به طور خاصی طراحی شده است، اطلاعات و دارایی ها را به خوبی نگهداری و بهینه سازی میکند.

با کمک به کسب و کار ها به ذخیره سازی و سازماندهی دارایی های دیجیتالی با مهارت بالا بپردازد
این نرم افزار مدیریت دارایی های دیجیتال می تواند به کسب و کارهای کوچک بهبود بخشیده وبا همکاری قابل توجهی به افزایش بهره وری، صرفه جویی در وقت و صرفه جویی در هزینه های به شما کمک شایانی بکند

هر گونه کسب و کاری که به ایجاد و ذخیره دارایی های دیجیتالی نیاز دارد می تواند از نرم افزار مدیریت دارایی های دیجیتال استفاده کند.

این نرم افزار را میتوان به نوعی یک راه حل کامل برای میزبانی دیگر نرم افزارهای مدیریتی دانسته وبه رسمیت شناخت که بهترین راه برای کمک به کسب و کار کوچک در بالاترین سرعت بوده و قرون به صرفه ترین برای شماست که همچنین از دارایی های دیجیتال شما نیز محافظت خواهد کرد.

نرم افزار نرم افزار نرم افزار مدیریت دارایی های دیجیتال Libris

نرم افزار مدیریت دارایی دیجیتال

نگاهی به بهترین راه حل های نرم افزاری مدیریت دارایی دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک.

Libris

که یکی از انتخابات عالی برای کسب و کارهای کوچک بوده و به دنبال ذخیره سازی سریع ودر عین حال ساده برای سیستم عامل های مدیریت دیجیتالی که برپایه اشتراک گذاری هستند ،بوده . که به سهولت ، با سازماندهی سریع و اشتراک گذاری دارایی های همچون دارایی های رسانه ای تصویری کارایی بیشتر دارد.

نرم افزار مدیریت دارایی های دیجیتال Libris مدیریت آسان دارایی دیدگاهی ساده، قابل کنترل با انعطاف پذیری بیشتری را برای تیم شما به ارمغان می آورد، بنابراین هر کسی می تواند با خلاقیت در آن یک دارایی مهم را بارگذاری، سازماندهی وبه اشتراک گذاری کند. شما می توانید یک نسخه ی نمایشی از پلت فرم Libri را به صورت رایگان امتحان کنید.

AirTable

یک بسته نرم افزاری رایگان است که دارای ویژگی ها و امکانات بیشتری بوده و هزینه آن ۲۰ دلار در ماه می باشد.
AirTable در واقع یک قطعه نرم افزاری موثر برای کسب و کارهایی است که نیاز به تنظیم دقیق زمان برای اسناد و دارایی های دیجیتال‌دارند…و همچنین تقویم این برنامه ویرایشگر آن برای اهداف بازاریابی، مدیریت پروژه ها، برنامه ی مدیریت موجودی و هزینه ها و سایر فایل هایی که نیاز به استفاده از قالب مدیریت بازاریابی آسان برای پرونده ها ی کار بردی دارنداست ‌‌….شما برای استفاده از AirTable، می توانید تمام دارایی های بازاریابی خود را در یک قالب مدیریتی واحد تنظیم کرده و ان را به صورت یک پیام واحد از مدیریتی واحد ارسال کنید.

Wiredrive

این نرم افزار برای کسب و کارهای کوچک با بودجه های بزرگ که نیاز به مدیریت قدرتمندانه دیجیتالی و صرفه جویی دارند، است
،در این زمینه Wiredrive می تواند یکی از مؤثرترین سیستم عاملی باشد که با یک نرم افزار همکاری یبیشتری دارد. باشد. از این علاوه بر اینکه به کسب و کار شما کمک می کند تا تمام دارایی های دیجیتال خود را مدیریت کرده اشتراک گذاری کنیدبتوانید با همکاری بیشتر مدیریتی با کارآمد داشته باشید

با جستوجو و استفاده Wiredrive،و فیلتراین قسمت شما می توانید دقیقا همان چیزی را که به دنبالش هستید پیدا کنید و به افزایش بهره روی کارخود کمک کنید. همچنین با استفاده از Wiredrive، شما می توانید با ایجاد و به اشتراک گذاری سفارشی،از این طریق به آسانی ارائه دهنده برند خود باشید. پلت فرم Wiredrive از ۲۴۹ دلار در ماه شروع می شود.

نرم افزار نرم افزار نرم افزار مدیریت دارایی های دیجیتال Libris

Canto

Canto یک سیستم مدیریت دارایی دیجیتال است که برای کمک به شرکت ها در مدیریت دارایی های مارک تجاری خود، به طور صحیح تر طراحی شده است. با Canto شما می توانید با استفاده از ابزارهای دیجیتالی خود در کسب و کار خود تگ، جستجو، همکاری و گزارش دهید.

سیستم Canto در برنامه به حفظ نام تجاری شما با یک مکان ذخیره سازی مرکزی خاص جهت نگهداری لوگوها، فیلم ها، تصاویر، طرح ها و سایر دارایی های تجاری است که به شما کمک می کند تا نیاز شما به تماس با Canto را برای یک صحبت بر سر قیمت گذاری را از بین میبرد که ب اساس نیازهای مدیریت دارایی دیجیتال کسب و کار شما تنظیم شده.

BrandMake

اگر شما به دنبال راهی برای محافظت و سازماندهی فایل های دیجیتال خودو به نوعی کتابخانه دارایی خود در یک مکان قابل دسترس هستید به طوری که اعضای تیم های مختلف مبتوانند به این مجموعه دارایی به سهولت دسترسی داشته باشید، BrandMaker یک راه حل بسیار مناسب برای شماست ..شما می توانید تمام دارایی های دیجیتال و اطلاعات محصول خود را در یک مکان خاص و متمرکز ایجاد کرده و مدیریت کنید. شما و تیم شما می توانید هر زمان و هر فرمت با پلت فرم BrandMaker را پیدا کنید و به اشتراک بگذارید.

از دیگر راه حل های مدیریت دیجیتالی ،برنامه BrandMaker بوده که با دیگر توابع بازاریابی و فروش ادغام گشته ، و برای کنترل کامل با نام تجاری.و پیدا کردن و قیمت گذاری برای راه حل های مدیریت دارایی دیجیتال است که خود، کمک به کسب و کار شما میکند.

MerlinOne

اگر شما به دنبال صرفه جویی در وقت، پول و محتوای و سایر دارایی های دیجیتالی خود هستید،
MerlinOne یک راه حل مدیریتی «دارایی اطلاعاتی» موثر برای کسب و کار ها و شرکت کوچک شما است.
MerlinOne این یک عملکرد مدیریتی برای دارایی های دیجیتال بوده وبه کسب و کار های محتوا محور دیجیتال متصل می شود، و آن را بسیار آسان پیدا کرده و به اشتراک گذاری دارایی های دیجیتالی به سرعت و اقدام کرده وکارآمد تراست.

آسان است فایل های خود را با مدیریت دارایی دیجیتال MerlinOne ویرایش کنید و سیستم AI به صورت خودکار تصاویر محتوا را به صورت قطعه قطعه تجزیه و تحلیل می کند و به شما کمک خواهد کرد که محتوا را سریعتر و با اشتباهات کمتر تعیین کنید.

نقطه روشن Brightspot

اگر شما برای پیدا کردن« دارایی های اطلاعاتی »مهمی که به صورت دیجیتال دارید،پلت فرم مدیریت دارایی‌« Brightspot »را فراهم کنید به شما کمک خواهد کرد تا هر زمان که به آن نیاز پیدا کردید، فایل بزای شما به سرعت فراهم شود…این یک راه حل مفید مدیریت دارایی های دیجیتال بوده که با سرعت بالا و فشار کم برای رسانه ها و ناشران برند‌ها بسیار مفید است.

با استفاده از پلت فرم و جستجوی بر مبنای محتوا ، می توانید دارایی های دیجیتال خود را به آسانی آپلود، و در هنگام نیاز پیدا کرده و ویرایش کنید و سود بیشتری را با دارایی های چند رسانه ای مدیریت کنید، صرفه جویی در زمان و زمان تیم، پول و استرس شما.

شما می توانید یک جمع آوری عظیم و رایگان برای آزمایش کردن و نحوه کار سیستم مدیریت اطلاعات دیجیتالی خود درخواست دهید.

SeePlus _«مشاهده گر سیستم»:

یک ابزار حرفه ای جهت مدیریت اطلاعات توسط برنامه_ACD سیستم از اطلاعات شماست .
که امکان ایجاد کنترل پرونده های دیجیتال با پیگیری اسناد به صورت مایکروسافت آفیس، فایل های PDF و انواع فایل های رسانه ای دیگر کنترل کنید. و این امر به شما کمک می کند تا در پلت فرم به توانید کل فایل های خود را از یک رابط کاربری متمرکز مدیریت کنید.

« پلت فرم» :

این امکان را به شما می دهد که با ایجاد یک سیستم ساده بتوانید کلمات کلیدی را به نحوه و دنباله داری، با رتبه بندی ها، تاریخ ها و دسته ها ایجاد کنید، وبه وسیله آن محل فایل های خود تعیین در جریان کار از آن استفاده کنید.

برای دریافت پلت فرم مدیریتی مانند دیگر نرم افزار مدیریت دارایی های دیجیتال، شما باید برای اطلاعات بیشتر و قیمت گذاری با ما تماس بگیرید.