چرا خلاقیت در تبلیغات تلفن همراه مهم است؟ – سپیدتک

  • ۰

چرا خلاقیت در تبلیغات تلفن همراه مهم است؟ – سپیدتک

دسته بندی : مقاله و خبر

در بازار بسیار رقابتی اپلیکیشن های تلفن های همراه، رشد به طور گسترده ای توسط جذب جریان مداومی از کاربران جدید به برنامه شما هدایت می شود، قابل دستیابی است، و شما برای اینکه پابرجا بمانید باید همواره کاربر سودآور دست یابید. با این حال، چشم انداز تبلیغات تلفن همراه دائما در حال تغییر است. آن چه امروز کار می کند ممکن است فردا کارآیی نداشته باشد. علاوه بر این، ۹۵ درصد از تبلیغات خلاق شما نمی توانند بهترین عملکرد و کارآیی را برای شما داشته باشند، بنابراین شما مداوم کار می کنید تا آن ۵ درصد خلاقانه را که موفق هستند پیدا کنید.

در طول چند سال گذشته، یادگیری ماشین در پلتفرم هایی مانند فیس بوک و گوگل میزان تلاش های مسئولان تبلیغات را برای مدیریت هدف های تبلیغات، پیشنهادات و بودجه خود کاهش داده است. اتوماسیون زمینه بازی را برای آن ها برآورد کرده است، به طوری که در حال حاضر، خلاقیت به عامل اصلی در عملکرد تبلیغات تبدیل شده است.

در ادامه، آخرین تکنبک های خلاقانه و بهترین شیوه ها برای حفظ عملکرد خلاقانه تبلیغات، و استمرار جذب کاربر سودآور و رشد آورده شده است:

 قبل از تست و آزمون، سوالات خلاقانه مطرح کنید

آیا شما یک دفترچه برند یا نام تجاری خلاق دارید؟ لحن شما چیست؟ مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ شگفت زده خواهید شد اگر بدانید که تعدادی شرکت به این سوالات فکر کرده اند تا مرحله ای را برای توسعه خلاقانه مشخص کنند. شکل زیر نکات کلیدی را نشان می دهد که به شما در آن بحث های خلاق کمک می کند:

نام تجاری در مقایسه با بازاریابی مستقیم

شما یک نام تجاری هستید یا تبلیغات پاسخ مستقیم انجام می دهید؟ غالبا، CMO خواهان اجرای کمپین های نام تجاری و پیروی از دفترچه برند خود با دستورالعمل ها و محدودیت ها است. از طرف دیگر، تیم UA با اجرا تقویت می شود و به تبلیغات پاسخ مستقیم نیاز دارد. یک راه این است که میانه این دو انتخاب شود. مهم است که توجه داشته باشید، بیشتر ویدیوها و تصاویر در کمتر از ۱۰،۰۰۰ نمایش میمیرند، بنابراین ارائه داراییهایی که CMO شما دوست ندارد، بسیار محدود است. خلاقیتی برنده می شود که یکی از ۵٪ از آگهی های موفق باشد، شما همیشه می توانید خلاقیت را از نو مشاهده کنید و آنقدر آن را تکرار کنید تا با نام تجاری شما مطابق شود. با این روند، شما نیز تاثیر ساخت تبلیغات خلاقانه نام تجاری را خواهید دید. اگر عملکرد ۳۰ درصد افت کند، CMO شما می تواند به طور بالقوه به اصلاح نام تجاری بپردازد.

انواع دارایی های برای آزمون

یک رویکرد شناخته شده برای مدیریت دارایی وجود دارد، مفاهیم در مقابل تغییرات. به همین دلیل است که شما به یکی از این دو نیاز دارید. مفاهیم، ایده هایی با نام تجاری جدید، تفکر خارج از چارچوب برای توسعه هستند که قبلا امتحان نشده اند. توسعه مفاهیم تازه و جدید بسیار دشوار است. همچنین دارایی های ما محدود است. دارایی های اپلیکشن های تلفن همراه، عبارت است از آنچه در برنامه یا موتوری مثل یونیتی وجود دارد. بنابراین می تواند به ایجاد ایده های کاملا جدید محدود شد. با تغییرات، ما جزء آن ۵ درصد برنده خواهیم بود.

عمر تبلیغات خود را افزایش دهید

راه های زیادی برای تمدید عمر خلاقیتی که ایجاد کرده اید وجود دارد. به عنوان مثال، در تصاویر و سرفصل ها از رنگ استفاده کنید. پس زمینه های ساده و معمولی را با رنگ های نرم یا تار امتحان کنید. این کار چشم های بیننده را برای تمرکز بر روی رنگ ها به جنب و جوش وا می دارد.

عکس های ویدئویی

این فیلم ها را می توان با دارایی های محدود ایجاد کرد، زیرا آنها شامل عکس های متحرک و انیمیشن های ساده از عناصر مختلف می باشند. به چهار دسته مختلف تقسیم می شوند:

  • basic in motion
  • brand in motion
  • benefit in motion
  • demo in motion

منبع:

 Brian Bowman 2018: Why Creative Matters in Mobile Advertising: digitalmarketingmagazine.com at 


پاسخ