۱۰ نکته برای نام تجاری، وبلاگ‌نویسی و بازاریابی رسانه های اجتماعی – سپیدتک

  • ۰
رسانه های اجتماعی

۱۰ نکته برای نام تجاری، وبلاگ‌نویسی و بازاریابی رسانه های اجتماعی – سپیدتک

دسته بندی : مقاله و خبر

۱۰ نکته برای نام تجاری، وبلاگ‌نویسی و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

چیزهای زیادی به ایجاد یک کمپین بازاریابی موفق برای یک کسب و کار کوچک کمک می‌کنند. نام تجاری، بازاریابی محتوا و رسانه‌های اجتماعی، همه نقش‌های مهمی در این زمینه ایفا می‌کنند. بنابراین شما نیاز دارید که ترکیبی از آن‌ها را که برای شما بهترین اند، انتخاب کنید.

اما اعضای جامعه آنلاین یک کسب و کار کوچک، هنوز هم می‌توانند نگرش‌‌های ارزشمندی برای کمک به شکل دادن برنامه منحصر به فردتان، به شما بدهند. در اینجا برخی از نکات برتر برای تبلیغ کسب و کار کوچک شما با بازاریابی محتوا، رسانه‌های اجتماعی و نام تجاری ارائه شده است.

در مورد اهمیت برند با ثبات (Consistent Branding) بدانید

اگر می‌خواهید مشتریان، کسب و کار شما را به خاطر داشته باشند، شما باید یک هویت نام تجاری ایجاد کنید که در سراسر سیستم عامل‌ها و پیام رسان‌ها سازگار باشد. ثبات، یک جنبه مهم برای نام تجاری است، اما بعضی از کارآفرینان آن را نادیده می‌گیرند.

توزیع محتوای رسانه‌های اجتماعی B2C خود را بسازید

هنگامی‌که برای یک کسب و کار مشتری محور در شبکه اجتماعی بازاریابی می‌کنید، ایجاد محتوا تنها بخشی از روند کار شماست. شما باید هم‌چنین بتوانید این محتوا را به طور موثری توزیع کنید.

خود را با تغییرات رسانه‌های اجتماعی هماهنگ نگه دارید

سیستم‌های رسانه‌های اجتماعی، دائما در حال تغییر و به روز رسانی هستند. بنابراین، اگر می‌خواهید استراتژی بازاریابی شما موفق باشد، باید بتوانید با این تغییرات سازگار شوید.

به طول ایده آل محتوا در وبلاگ خود توجه داشته باشید

در مورد اینکه طول ایده آل پست‌های وبلاگ برای جذب بیشترین ترافیک چقدر است، نظرات زیادی وجود دارد. پاسخ ساده‌ای برای این سوال وجود ندارد. اما بسیاری از چیزها هستند که می‌توانند در تصمیم گیری تاثیر خوبی بگذارند.

سام هولینگزوستر اخیرا در نشریه “Search Engine Journal” در این مورد بحث کرده است.

زمانی که ایده پست جدید ندارید، پست‌های قدیمی را به روز رسانی کنید

اگر فهمیدید که فعلا ایده جدیدی برای پست کردن در وبلاگ کسب و کار خود ندارید، می‌توانید به سادگی به عقب برگردید و بعضی از مطالب قدیمی را بازنویسی کنید.

ذهن خودتان را برای خلاق بودن تمرین دهید

ایجاد محتوای موثر برای کسب و کار، نیاز به تفکر خلاق زیادی دارد. این خلاقیت در طول زمان برای بسیاری از صاحبان کسب و کار رشد می‌کند، اما برخی از کارها هستند که می‌توان عمدی و به منظور توسعه این ویژگی انجام شود.

از این تکنیک‌های موثر ساده برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

رشد یک کسب و کار، حتما نیازمند تکنیک‌های پیچیده نیست. بسیاری از چیزهای ساده مانند روش‌های ذکر شده در  پست اخیر Pixel Productions توسط هلن کارترایت، هستند که می‌توانید از آ‌ن‌ها استفاده کنید.

یک ربات پیام رسان فیس بوکی( Facebook Messenger Bot Sequence) بسازید

یکی از اهداف اصلی استفاده از رسانه‌های اجتماعی، شروع گفتگو با مشتریان است. فیس بوک مسنجر، می‌تواند یک بستر موثر برای انجام این کار باشد. حتی می‌توانید توالی‌های ربات اتوماتیک برای این فرآیند ایجاد کنید.

از فرصت‌های تبلیغاتی آنلاین و رایگان غافل نشوید

هنگامی که برای اولین بار فعالیت وب سایت خود را شروع می‌کنید، ممکن است فرصتی را برای استفاده از برخی اعتبارات تبلیغاتی رایگان پیدا کنید.

ویدئو را به کسب و کار خود اضافه کنید

ویدئو، پتانسیل کاربردهای مختلفی برای کسب و کار، از بازاریابی محتوا گرفته تا آموزش را دارد. بنابراین اگر هنوز از این فرمت استفاده نکرده‌اید، برای آن برنامه ریزی کنید.

منبع: اسمال بیز ترندز


پاسخ