استفاده از محتوای تعاملی برای تنظیم در بازاریابی و فروش – سپیدتک

  • ۰
محتوا

استفاده از محتوای تعاملی برای تنظیم در بازاریابی و فروش – سپیدتک

دسته بندی : گزارش

خریداران به طور فزاینده خواستار دنیایی هستند که در آن بازاریابی و فروش بدون اشکال است. هیچ سرویس دستی وجود ندارد، این یک موتور است که سوخت سفر مشتری شما را تامین می کند.

با گنجاندن تمام دارایی های ما اساسا یک پویایی ایجاد کردیم که باعث می شود خریداران از وب سایت و محتوای ما دور شوند. خریداران امروز ترجیح می دهند قبل از ارائه یک آدرس ایمیل که به طور عمده آن را به تماس فروش و یا ایمیل که به شرح زیر را تضمین می کند، انجام کار خود را به اندازه کافی انجام دهد.

اولویت افزایش مخاطبان برای تعامل با اصطلاحات شخصی خود و به شیوه ای شخصی باعث شده است که بازاریابی به دنبال تجربیات سازگار باشد؛ در حالی که فروش ساعت ها  انرژی را به کار می گیرد و پیام های ایمیل منحصر به فردی را برای رقابت انتخاب می کند. پیدا کردن تعادل مناسب کیفیت در مقایسه با کمبود پیگیری فروش آسان نیست و به افزایش خودکار و تلاش های نا امید کننده در طنز منجر به سادگی هر گونه پاسخ شده است.

واضح است که ما  در مورد بازاریابی یا فروش در حال انجام کار نیستیم . پس ما چه کار کنیم؟

در SnapApp ما ممکن است کمی برانگیخته شود، اما ما معتقدیم که محتوای تعاملی بیش از یک قطعه جدید براق جدید است که به سادگی داغ تر از یک مقاله سفید است.

تجارب تعاملی همچنین می تواند با جمع آوری اطلاعات مهم واجد شرایط در مورد چشم انداز شما توسط برخی معجزات جزئی که در یک جلسه کشف پس از یک تماس سرد رخ می دهد، می تواند هماهنگ سازی فروش و بازاریابی معنی دار را انجام دهد.

با قرار دادن کنترل در دست خریداران خود، شما می توانید مشوق ها را بهبود بخشیده و چالش هایی را که واقعا به چشم انداز شما نزدیک است، کشف کنید، و کمک به بازگشت به آنچه که واقعا می خواهید… ارزش

بیایید بررسی کنیم که چگونه محتوای تعاملی می تواند بازاریابی و توزیع فروش شما را به نتایج واقعی تبدیل کند.

با مبانی شروع کنیم

در حال حاضر، احتمالا در مورد محتوای تعاملی شنیده اید، اما واقعا برای چه و چرا آن را انجام می دهید؟ اجازه دهید با یک زمین سریع شروع کنم (من می دانم، من متاسفم، اما من در فروش هستم و همه می دانستند این در حال آمدن است.)

محتوای تعاملی یک راه بهتر برای آموزش، سرگرمی و مخاطبین شما است. این چیزی است که نیاز به مشارکت فعال شرکت کنندگان بیش از صرف خواندن و تماشا دارد. در عوض برای این مشارکت، شرکت کنندگان نتایج واقعی و دقیق مربوط به آنها را دریافت می کنند.

چگونه محتوای تعاملی را به فروش می رساند؟

ما در ماه آگوست با Heinz Marketing همکاری کردیم تا تفاوت های خرید نسبی را بررسی کنیم. بزرگترین مصرف کننده ما Tخریداران واضح هستند که از بازاریابی استاندارد و فروش کتاب فروشی خسته شده اند.

و این بدین معنی است که “بهترین شیوه ها” ما بهترین شیوه هایی نیست که سفرهای خریدار به طرز شگرفی انجام می دهند.

در دنیای امروز که در آن بازاریابی باید بیشتر از سفر خریدار مانند شما را در بالا ببیند، همان سطح صلاحیت چشم اندازها باید در وسط قیف انجام شود، اما چشم انداز شما مایل نیست که آن را با فروش خود انجام دهید.

استفاده از مطالب تعاملی در سراسر سفر خریدار شما به این معنی است که شما به طور مداوم سوالات و اطلاعات بیشتر در مورد چشم انداز خود را می آموزید، به این معنی که زمانی که در نهایت برای آنها مکالمه ی فروش ارائه می شود، تیم شما آماده است.

تعاملی می تواند به ارائه ارزش و زمینه برای پیشبرد اهداف کمک کند. به جای یک پیام بازاریابی عمومی، “با تشکر از دانلود،  هم چنین از بررسی وبلاگ ما مطمئن باشید” و یا حتی بدتر، پیگیری فروش “من می خواستم به شما با توجه به ارسال فرم خود را در سایت ما لمس کنید. آیا می توانید جزئیاتی از آنچه که دنبال می کنید به من بدهید تا بتوانم شما را به جای درست راهنمایی کنم؟ ” تعاملی به شما کمک می کند تا یک گفتگوی دیجیتال بدون ترس از چشم انداز خود داشته باشید.

ارسال پیام های بازاریابی عمومی پس از دانلود محتوا، آن را با CTA جایگزین کنید که یک ارزیابی تعاملی را در اختیار شما قرار می دهد که از آنها می خواهد که آنها چگونه می خواهند به جلو بروید.

فرم ارسال فرم حق فروش را تحمیل می کند؟ هیچ مشکلی نیست، پاسخ ها و بینش های تعاملی ضبط شده می توانند زمینه ای را که امروزه ما در تلاش برای شخصی سازی پیام هایمان وجود دارد، فراهم کند.

با استفاده از این رویکرد، بلافاصله به شما نمایش داده می شود.گوش دادن، درک نیازهای خود، و مهمتر از همه، شما باید چشم انداز، مانند یک انسان نه یک نام در لیست را، در نظر بگیرید.

این حتی کمک خواهد کرد که اولویت بندی، بهتر هدایت شود و بازاریابی را درک کند که در نتیجه راندمان پایین آمده است. من به عنوان یک فرد می توانم به این واقعیت اعتقاد داشته باشم که در یک زمان، با یک نگاه سریع، تعیین می کنم که آیا یک سرب باید اولویت بندی شود یا جایگزین آن شود. فروشندگان بیش از حد مشغول هستند و با درآمد به عنوان هدف نهایی شما، بهتر اعتقاد تیم فروش خود را در سرمایه گذاری زمان در مناطق اثبات شده بیش از دیگران است.

این نتیجه منجر به سقوط از طریق ترک یا بالقوه حتی رفتن به طور کامل دست نخورده، می شود. در عوض با تعاملی، شما می توانید درک کنید که کدام رهبر باید اولویت بندی شود چرا که شامل تمایلات مهم و صحیح فروش است.

شما احتمالا فکر می کنید، “برای تلفن های موبایل عالی، گرگ، اما من کجا شروع کنم؟”

بیایید چند نمونه از این که چگونه می توانید تیم فروش خود را با اطلاعات مورد نیاز خود برای موفقیت در کنار فعالیت های بازاریابی که قبلا انجام داده اید، شروع کنید.

محتوای تعاملی برای رویدادها

بازاریابان و فروشندگان به طور یکسان رویدادهایی را دوست دارند. آنها برای تشخیص نام تجاری عالی هستند و فرصتی منحصر به فرد برای آن زمان با چشم انداز همه مهم را ارائه می دهند. جای تعجب نیست که در بیشتر عملیات بازاریابی بسیار ارزشمند هستند. این بهترین فرصت برای ارائه ارزش است و چندین بار بیشترین ROI را به دست می آورد.

مبارزه با وقایع؟ همانند سایر طرح های تقاضای خود برای تقاضای دیگر … دشوار است بدانید که چه چیزی منجر به بالاترین کیفیت می شود. شما می توانید صدها منجر را اسکن کنید، اما معمولا تعداد کمی از چشم اندازهای بسیار متخصص وجود دارد. آیا شما آنها را به عنوان MQL ارسال می کنید؟ اگر واقعا فقط میخواهید جورابهای جالب شما را در غرفه خود داشته باشید چه؟ این لیست به تیم فروش شما منتهی خواهد شد و موجب می شود ساعت ها از تماس ها / ایمیل ها به چشم انداز هایی که حتی ممکن است شما را با راه حل خود در نظر نگیرند، در حین رقابت با هر فروشنده دیگری که حضور داشته باشد.

در عوض تصور کنید که یک تجربه تعاملی را استفاده کنید. پرسیدن؛ با ارزیابی تعاملی “چگونه می خواهید ما را با شما پیگیری کنیم”.

ما از ارزیابی بالا برای انجام این کار استفاده کردیم و پیگیری رویداد اسکریپت را تلنگر کردیم. با استفاده از محتوای تعاملی در حوادث ما، ما به افرادی که فقط از سلیقه ما در SWAG را قدردانی می کنند، هدر نمی دهند و هم چنین کسی را که ممکن است برای شخصیت خرید ایده ای ما مناسب نیست، اما گرایش دارد.

شما ROI خود را به حداکثر می رسانید و به شما کمک می کند سریعتر رویدادهای رویداد را تکرار کنید. اما ارزش پیگیری تعاملی تنها با فروش WHO نباید به پایان برسد. این امر باعث می شود که فروش محصولات شخصی و قدرتمند نیز به فروش برسد.

همه ما رویداد عمومی را ارسال یا دریافت کردیم و پیگیری کردیم مثل این:

ایمیل اصلی – شخصی سازی کم

سلام [چشم انداز]

این خیلی خوب بود که شما را در [رویداد] ملاقات می کنید. من شنیده بودم که یک بحث بزرگ در اطراف [value prop 1] داشتیم، بنابراین اجازه دهید من بدانم اگر شما علاقه مند به برنامه ۳۰ دقیقه تماس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کارهای یکدیگر و چگونه به ما می تواند کمک کند!

و هر دو چشم انداز و فروش مردم به طور یکسان می دانند که آن را به طور متناقض در بهترین کار می کند.

با این حال، با مکالمات تعاملی غنی هستند و بر روی چشم انداز خود، نه بر روی شما تمرکز می کنند.

  ایمیل پیشرفته تعاملی – شخصی سازی بالا

سلام [چشم انداز]

این خیلی خوب بود که شما را در [رویداد] ملاقات می کنید. برای تکمیل ارزیابی پس از رویداد ما متشکریم در حال انتظار برای برنامه ریزی یک تماس برای برجسته کردن اهداف خود از [اهدای پاسخ ۱A] و [اهداف پاسخ ۱B] در این سه ماهه. من متوجه شدم که شما هم اکنون از [Product / Solution Answer] استفاده می کنید تا امروز از این تلاش ها حمایت کنید. ما با [مشتری مثال A] و [مثال مشتری B] کار کردیم که با چالش های مشابه روبرو شدیم و [Product / Solution Answer] را جایگزین کردیم. چه وقت می توانیم ۳۰ دقیقه برای بحث بیشتر بگذاریم؟ [X / X @ X: XX] چگونه کار می کند؟

افکار نهایی

محتوای تعاملی می تواند چسب باشد که فروش مدرن و سازمان بازاریابی شما نیاز به درآمد کسب می کند و در محیط های در حال تغییر خرید موفق باشد. با نگاه کردن به چشم انداز شما مانند مردم و از آنها می پرسید که آنها، بازاریابان و فروشندگان گفتگو های بهتر، چرخه فروش کوتاه تر و درآمد بیشتری دارند.

منبع: بیزینس تو کامیونیتی


پاسخ