چگونه فروش خود را با اینستاگرام افزایش دهید؟ – سپیدتک

  • ۰
افزایش فروش با اینستاگرام

چگونه فروش خود را با اینستاگرام افزایش دهید؟ – سپیدتک

چگونه فروش خود را با اینستاگرام افزایش دهید؟

به جرئت می‌توان گفت که اینستاگرام با بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه، محبوب‌ترین شبکه اجتماعی کنونی است، کاربرانش شامل برندها، افراد مشهور، افراد با نفوذ و اکانت‌های شخصی می‌باشد. همانطور که می‌دانیم اینستاگرام چشم‌انداز رسانه‌های اجتماعی را تغییر داده است و روزانه محتوای مورد پسند تصویری با ۹۵ میلیون عکس و فیلم ارسال می‌کند.

جای تعجب نیست که برندها به صورت فعالانه به آن واکنش نشان داده‌اند تا برای جذب توجه، ایجاد ارتباط با مخاطبان خود و حتی فروش، حضور خود در اینستاگرام را توسعه دهند.

بله، فروش! اینستاگرام تنها یک پلتفرم رسانه‌های اجتماعی برای به اشتراک‌گذاری عکس برای نسل جدید نیست. اینستاگرام چیزی است که شما آن را برای برند و کسب و کارتان ساخته‌اید. می تواند به یک وب‌سایت، نمایشگاه و یا حتی فروشگاه آنلاین که می‌تواند بر رفتار مصرف‌کننده و تصمیم‌گیری خرید او اثر مثبیت بگذارد، تبدیل شود. با این حال، ایجاد یک حساب کاربری و ارسال محتوایی به صورت تصادفی  و امید داشتن به سرعت فروش به این سادگی‌ها نیست، بلکه باید استراتژی خلاقی نیاز دارد.

ویترین

بیایید   چیزی که محتوای بصری شماست شروع کنیم. ایجاد محتوای بصریِ شگفت‌انگیز برای اینستاگرام درست است، چرا که این دلیل اصلی مردمی است که اکانت شما را دنیال می‌کنند. با این حال ، قضیه فقط به همینجا ختم نمی‌شود. IKEA این کار به شکل فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد و محصولات مبلمان خود را به نمایش می‌گذارد، اما این تنها در صورتی متوقف نمی‌شود و نتیجه می‌دهد که شما یک برند یا یک فریلسنر خلاق باشید، محتوای بصری شما باید چیزی ره میخواهید ارائه دهد را نمایش دهد، IKEA این کار به طرز باورنکردنی‌ای انجام می‌دهد. آن‌ها همچنین پست‌هایی از مشتریانی که از IKEA خریداری کرده‌اند، را نیز منتشر می‌کنند.

کاربران در روی پست‌ها نظر می‌دهند، کاربران دیگری دوستانشان را تگ می‌کنند تا آن‌ها نیز پست را ببینند و این چیزها ترافیک پست‌ها را بالا می‌برد.

اوج فروش

البته! هدف همه این‌ها این است که بتوانید فروش خود را کنترل کنید و نه فقط برای اینکه یک حساب کاربری که زیبا هم باشد داشته باشید، بنابراین شما باید اطمینان حاصل کنید که به سمت فروش خوبی حرکت می‌ کنید، یا بهتر است بگویم فروش صحیح را ایجاد کنیئ. زمانی که شما توانستید یک محتوای عالی را ایجاد کنید، تازه به نیمه راه رسیده‌اید. ایجاد یک دوره فروش موفق در اینستاگرام به چندین فاکتور بستگ دارد.

ایجاد ارتباط

با نام تجاری خود به صورت متعادل، ازدواج کند! و خواهید دید که فالوورهای شما ذاتا از شما خوششان خواهد آمد.

برند تان را اعتبار ببخشید

از پلتفرم خود در اینستاگرام برای معتبر کردن نام تجاری خود و نیز ارائه آن استفاده کنید. چگونه؟ با فالوورهایتان.

برای عمل دعوت کنید

به فالوورتان چیزی بیشتر از لایک کردن و نظر دادن بدهید. درست است که تنها یک لینک را می توانید در بیو خود به اشتراک بگذارید اما لینک های بیشتری را می توانید با استوری‌های اینستاگرام ادغام کنید. به همین ترتیب، کپشن های شما باید حاوی دعوت به عملی باشد، می تواند محتوایی دیگر یا یک محدوده فروش مستقیم باشد.

استراتژی فروش شما در اینستاگرام باید بر تصمیم گیری بالقوه مشتریان تاثیر بگذارد. تکنبک‌های مستقیم فروش در اینستاگرام کار نمی‌کند. همه چیز در مورد ایجاد اعتماد، روابط و عشق‌بازی با نام تجاری است.

ارتقا پرداخت

اگر هدف اصلی شما این است که ترافیک را به وب‌سایت خود هدایت کنید تا فروش اصلی را انجام دهید. با تبلیغات پرداخت می‌توانید مخاطبان دقیق خود را با دعوت بیشتری هدف قرار دهید، با این حال، اینکه محتوای شما واقعا برجسته باشد، کلیدی است.

ارتقاء پرداخت فقط به تبلیغات محدود نیست، بازاریابی اثرگذار یک بازی عظیم در اینستاگرام است و اگر به درستی اجرا شود، می تواند فروش را افزایش دهد. عوامل تعیین کننده در موفقیت یک مبارزۀ بازاریابی تأثیر گذار عبارتند از انتخاب عوامل تاثیر گذار و ایجاد کمپین. مارک های زیبایی این کار را برای سال ها در اینستاگرام انجام داده اند.

در نهایت با استفاده از اینستاگرام برای افزایش فروش شما به عملکرد اینستاگرامی به شدت وابسته است، داشتن محتوای عالی و ارتباط با مخاطبین ما با سرعت ثابت است.

منبع:

Aminur Rashid.(2017) How to Increase Sales via Instagram : digitalmarketingmagazine.co.uk at october 4 2017

مطالب دیگر : پذیرش استفاده از فین‌تک، امنیت داده و موارد دیگر 


پاسخ