درمورد بازاریابی محتواییِ موبایل بیشتر بدانیم – سپیدتک

  • ۰
بازاریابی محتوایی موبایل

درمورد بازاریابی محتواییِ موبایل بیشتر بدانیم – سپیدتک

درمورد بازاریابی محتواییِ موبایل بیشتر بدانیم

مشخص است که تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها در دست اکثریت مردم هستند. و جمله دور از ذهنی نیست اگر بگوییم در بیشتر جنبه‌های زندگی ما تاثیر خود را گذاشته‌اند.

تحقیقات نشان می‌دهد که درصد زیادی از صاحبان گوشی‌های موبایل از اینترنت استفاده می‌کنند و برای رصد بیشتر رسانه‌ها از موبایل خود استفاده می‌کنند تا رایانه‌ها و تلویزیون.

نکات بالا در بازاریابی محتوایی به چه معنایی است؟ مشتریان ما را در کجا می‌یابند؟ اگر مشتریان از طریق موبایل با نام تجاری شما ارتباط برقرار می‌کنند،-حتی در حد جست و جو در گوگل- پس بهتر است این را در نظر بگیرید و از یک تاکتیک محتوا برای موبایل بهره ببرید.

در اینجا چند نکته برای استفاده بهتر از این این تاکتیک بیان می‌کنیم:

بازاریابی محتوایی موبایل

بازاریابی محتوایی موبایل

۱- یک وبسایت ویژه‌ی تلفن همراه بسازید

محتوایتان را با موثرترین UX با ویژگی‌هایی مثل فونت بزرگ و قابلیت دسترسی آسان برای به اشتراک‌گذاری محتوا، قرار دهید.

۲- اپلیکیشن تلفن همراه خودتان را داشته باشید:

تحقیقات می‌گویند که مخاطبان نسبت به وب تلفن همراه زمان بیشتری را در اپلیکیشن‌های آن می‌گذرانند. پس بهتر است که یک اپلیکیشن اختصاصی برای کسب و کارتان طراحی کنید.

۳- محتوای ساده و شفاف تولید کنید:

طول متن را کوتاه کنید، در عوض کیفیت را افزایش دهید. تا حدی که امکانش است از تصاویر با ویدئوها برای رساندن مفاهیم استفاده کنید.

این نکته را به یاد داشته باشید که کاربران موبایل همزمان با خواندن مطلب شما، در حال انجام کارهای دیگری مثل چت کردن، تماشای تلویزیون و یا حتی غذا خوردن هستند.

۴- از سئو بهره ببرید:

مطمئن شوید که در سایتِ تان  کلمه کلیدی مناسب را به محتوا اضافه کرده‌اید.

۵- سطح دسترسی مخاطبان را افزایش دهید:

ترویج محتوای شما با فیس‌بوک، توییتر، گوگل پلاس، یوتیوب، تلگرام و یا لینکدین می‌تواند در این زمینه به شما کمک کن.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه‌های بهینه توزیع محتوا، با ما در ارتباط باشید.

منبع: Taboola

مطلب مرتبط : چگونه فروش خود را با اینستاگرام افزایش دهید؟ 


پاسخ