ساعت کاری 09:00-20:00

تهران، بالاتر از میدان شیخ بهایی، نبش اوستا، ساختمان اوستا

021-88065817

تولید محتوا

قلب وب سایت شما

تولید محتوا چیست؟

هر ساختاری در فضای دیجیتال،‌ دو بخش است: بخش چارچوب یا Context و بخش متن یا محتوا Content. فعالیت هایی که مشتریان یا برندها در فضای دیجیتال انجام می دهند یا شامل تولید قالب است یا تولید محتوا. تولید قالب، طراحی وب سایت،‌ فروشگاه مجازی، پرتال و درگاه های مختلف دسترسی مشتریان به اطلاعات است. اما آنچه مشتری دنبال می کند محتواست. یعنی اطلاعات و دانشی که نیازمند آن است و برای آن از موتورهای جستجو استفاده کرده است.

مشتریان روزانه فیلم،‌ تصویر و متن های بی شماری را دانلود یا آپلود می کنند. این اطلاعات را تولیدکنندگان مختلفی تولید می کنند. اطلاعات کاربردی که مشتریان را به خدمت یا کالایی تشویق کند و انگیزه مشتری را برای جست و جو درباره آن افزایش دهد محتوا شناخته می شود. از دهه ۸۰میلادی که اینترنت و فضای دیجیتال با استقبال کاربران روبرو شد؛ محتوا اهمیت و ضرورت بیشتری یافت. وجود محتوا برای کاربران و مشتریان مهم تر از قالب های عرضه آن است هرچند قالب ها، تأثیر مهمی در حفظ  تشویق مخاطب دارند.

تولید محتوا یا content providing در چند سال اخیر به دانش بسیار تخصصی و حرفه ای در بازاریابی و فروش تبدیل شده است. روش هایی نظیر بازاریابی تلفنی، حضوری، گرم، غیرحضوری، خیرخواهانه، مسؤلیت اجتماعی و سایر انواع بازاریابی،‌ تحت تأثیر بازاریابی محتوا (Content marketing) و برندینگ محتوا (Content Branding) قرار گرفته است.
بازرگانان و صاحبان کسب و کار آموخته اند هزینه های بازاریابی و فروش سنتی، توجیه اقتصادی نداشته و استفاده از بستر فناوری برای توسعه بازار و افزایش فروش یک الزام است. وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی، تلاش می کنند با تولید محتوای روزانه و موردنیاز مشتریان، در کوتاه ترین زمان و به ساده ترین روش، خواست مشتری را برآورده سازند. هرچند هنوز بیشترین رضایت مشتریان، از خرید حضوری و مواجهه با فروشند و برقراری ارتباط بدست می آید اما تولید محتوا،‌ معجزه بازاریابی شناخته می شود. محتوایی که به صورت هدف دار و مؤثر،‌ خواست مشتری را تأمین کند یا برایش نیاز جدیدی ایجاد نماید.
در حال حاضر شرکت ما،‌ با اندوختن تجارب و به روزرسانی تخصص در حوزه تولید و بازاریابی محتوا، روزانه ۵۰۰ گونه محتوا (متن، عکس و فیلم)‌ را برای صاحبان کسب و کار تولید می کند.

اهداف اصلی تولید محتوا

شما صاحبان کسب و کار، با تولید محتوا اهداف زیر را بدست خواهید آورد:

  • بیشتر دیده شدن:‌ در وضعیت هایی که مشتریان به دنبال کسب اطلاع درباره کالا یا خدمت هستند (مثلا در موتورهای جست و جو افراد درباره موضوعی بدنبال اطلاعات هستند)
  • حرف تازه ای برای گفتن: همواره مشتریان بدنبال ایده ها و محصولات نو هستند. تولید محتوا کمک می کند دائماً با مشتری در ارتباط باشید و حرفی خاص و متفاوت از کالا یا خدمتی که رقبای زیادی در حال عرضه به بازار هستند؛ به مشتری بزنید
  • ایجاد مزیت رقابتی: مثلاً شفاف سازی اطلاعات کمک می کند مشتریان با دیدی آگاهانه تر تصمیم بگیرند
  • اعتماد بیشتر:‌ تجربه نشان می دهد ارایه اطلاعات بیشتر به مشتریان به شرط مؤثر بودن،‌ اعتماد آنها را افزایش می دهد. توسعه کسب و کار شما، ‌به اعتماد بیشتر مشتریانتان به شما و محصولاتتان بستگی دارد. تولید محتوا این مسؤلیت را به خوبی برایتان انجام می دهد.
  • سهم بازار بیشتر:‌ مشتریان با دسترسی به انواع اطلاعات،‌ به سرعت دامنه فعالیت شما را شناسایی می کنند. پس هرچقدر بیشتر در دسترس باشید و به مشتریانتان اهمیت بدهید همان قدر سهم بازارتان رشد می کند. تولید محتوا ابزار مؤثری برای افزایش سهم بازار شماست. مرجع شدن شما،‌ با بازاریابی محتوا اتفاق می افتد.

چرا تولید محتوا قلب یک وب سایت با فروشگاه مجازی محسوب می شود؟

شما صاحبان کسب و کار یا کالا و خدمات، وب سایت و فروشگاه مجازی را با هدف دیده شدن و ارتباط با مشتریان طراحی می کنید و امیدوارید که مراجعه مشتریان به سایت یا فروشگاهتان افزایش یابد. این اتفاق به سادگی رخ نمی دهد؛ پیشنهاد می کنیم کارهای زیر را همزمان با طراحی و بارگذاری وب سایت یا فروشگاه انجام دهید:

  • انتخاب کلماتی که مشتریان با جست و جوی آن، شما را پیدا کنند
  • انتخاب نفر یا تیمی که به صورت هدف دار درباره محصولات و خدمات شما،‌ روزانه یا هفتگی محتوا تولید کنند
  • انتخاب نفر یا تیمی که محتوای تولیدشده را برای بارگذاری روی سایت یا فروشگاهتان آماده سازی کنند (سئو)
  • انتخاب نفر یا تیمی که سایت شما را تحلیل و تجربه مشتریان را از مراجعه به سایت یا فروشگاهتان بررسی کند

این پیشنهادها را می توان مجموعاً به تیمی دونفره سپرد و هزینه نگهداری یا تولید محتوا را تا یک دهم درآمدهای آن کاهش داد.

با تولید محتوای حساب شده و مؤثر می توانید ۱۰برابر هزینه های بازاریابی محتوا را در زمان کوتاهی بدست آورید.

چه چیز سپیدتک را متمایز کرده است؟

برخی کسب و کارهای دیجیتال، توسعه تجارت های دیگر صاحبان کالا و خدمات را انجام می دهند. مثلاً: برخی کالا ارایه می کنند تجهیزات سخت افزاری یا نرم افزارهای مختلف می فروشند و گروهی دیگر، خدمات به مشتریان یا صاحبان کسب و کارها عرضه می کنند مانند: تولید محتوا، سئو مارکتینگ، دیجیتال مارکتینگ، ویدئو مارکتینگ و نظایر آن.

شرکت سپیدتک، با تجربه ای ده ساله از فعالیت در فضای دیجیتال، سه خدمت به مشتریان و صاحبان کسب و کارها ارایه می کند:

  • تولید و بازاریابی محتوا
  • توسعه کسب و کار
  • فناوری مالی (فین تِک)

اگر صاحبان کسب و کارها را به طور کلی به سه گروه زیر تقسیم کنیم شرکت ما در گروه ارایه کنندگان راه حل(Solution Providers) قرار می گیرد. ما به دنبال فروش محصول یا خدمت خاصی نیستیم بلکه بیشتر برایمان مهم است که صاحبان کسب و کار یا مشتریان، توسعه و پیشرفت را تجربه کنند. اگر با راه حل های بازاریابی و تولید محتوای سپیدتک یک مشتری،‌ رشدی مشاهده نکند عملاً ما شکست خورده ایم هرچند تلاش زیادی کرده باشیم.

سپیدتک به دنبال حل مسائل مشتریان و صاحبان کسب و کار است. رویاپردازی یا ایجاد انتظار غیرواقعی در مخاطبان،‌ خط قرمز ماست. آنچه واقعیت بازار و دارایی صاحبان کسب و کار است شناسایی می شود و سپس با خلاقیت و نوآوری که ویژگی ماست راه حل هایی توصیه و اجرا می شود. تاکنون حدود ۷۰درصد مشتریان ما راضی بوده اند و ۳۰درصد چندان رضایتی نداشته اند. تلاش می کنیم نرخ ۳۰درصد نارضایتی را به رضایت تبدیل کنیم.

مزایای سپیدتک

  • تحلیل واقع بینانه کسب و کار و بازار
  • پرهیز از تحمیل راه حل های پیشنهادی
  • ارایه راه حل تا جایی که مشتری یا صاحب کسب و کار راضی شود
  • راه حل های خلاقانه و نوآورانه

بسته های روزانه تولید محتوا سپیدتک

نارنجی

تولید محتوا روزانه
15.000 تومان /روزانه

یک مطلب بازنویسی شامل یک مطلب

حداقل ۶۰۰ و حداکثر ۸۰۰ کلمه

بدون غلط املایی و انشایی

عکس مناسب

همراه سئو مطلب

زرد

تولید محتوا روزانه
35000 تومان /روزانه

شامل دو مطلب یکی بازنویسی و یک ترجمه از مطالب مرتبط و به روز ۲۰۱۸ از منابع خارجی

حداقل ۶۰۰ و حداکثر ۸۰۰ کلمه
بدون غلط املایی و انشایی
عکس مناسب
سئو شده

خاکستری

تولید محتوا روزانه
40000 تومان /روزانه

شامل دو مطلب ترجمه شده دو مطلب ترجمه شده از منابع به روز و معتبر 2018

حداقل ۶۰۰ و حداکثر ۸۰۰ کلمه
بدون غلط املایی و انشایی و عکس مناسب
هدف گذاری بازاریابی و فروش یا برندینگ

همراه سئو

بنفش

تولید محتوا روزانه
50000 تومان /روزانه

شامل یک ترجمه حداقل ۶۰۰ و حداکثر ۸۰۰ کلمه

  • یک اینفوگرافی
  • یک صفحه ای بازطراحی
  • سئو شده
  • هدف گذاری بازاریابی و فروش

مشکی

تولید محتوا روزانه
25000 تومان /روزانه

بیش از دو مطلب بدون محدودیت کلمات

  • بدون غلط املایی و انشایی
  • عکس مناسب
  • هدف گذاری بازاریابی
  • فروش یا برندینگ
  • سئو شده
  • بارگذاری برروی وب سایت مشتری

زرشکی

تولید محتوا روزانه ویدیویی
200000 تومان /روزانه
  • یک ویدئو زیرنویس فارسی
  • هدف گذاری تجاری

قرمز

تولید محتوا روزانه
30000 تومان /روزانه
  • یک اینفوگراف
  • سئو شده
  • بازطراحی
  • یک صفحه

بسته های هفتگی تولید محتوا سپیدتک

بسته نقره ای هفتگی

شامل 14 محتوا
495000 تومان /هفتگی

‌ترکیبی از ترجمه،‌ اینفو و ویدئو

  • سئو شده
  • بدون غلط املایی و انشایی یا ترجمه نریشن
  • اینفو بازطراحی
  • متن ها حداقل ۶۰۰ و حداکثر ۸۰۰ کلمه

بسته طلایی هفتگی

شامل 20 محتوا
750000 تومان /هفتگی

‌ترکیبی از ترجمه،‌ اینفو و ویدئو

  • ‌ سئو شده
  • بدون غلط املایی و انشایی یا ترجمه نریشن
  • اینفو بازطراحی
  • متن ها حداقل ۶۰۰ و حداکثر ۸۰۰ کلمه

بسته های ماهانه تولید محتوا سپیدتک

بسته طلایی ماهانه

شامل 46 محتوا
1500000 تومان /ماهانه
  • چهل محتوای متنی

  • چهار محتوای اینفو

  • دو محتوای ویدئویی از محل مشتری

  • رعایت نکات سئو

  • دیجیتال مارکتینگ

قیمت های فوق بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده است.

ما در سپیدتِک، یک مهارت داریم: راه حل های خلاقانه و نوآورانه

تعرفه های تولید محتوا

 

نوع محتوا ترجمه بازنویسی تولید تعداد کلمه طراحی مجدد طراحی جدید تعداد صفحه موشن گرافی ترجمه زیرنویس رئال ثانیه قیمت(تومان)
متنی + 600 20,000
متنی + 600 15,000
متنی + 600 24,000
اینفو + 1 30,000
اینفو + 1 40,000
ویدئو + 60 1,000,000
ویدئو + 60 60,000
ویدئو + 60 3,000,000